Diorama

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit luptatem accusantium doloremque laudanti.

Follow Me On Instagram
Search
back to top

Blog

charyatywna współpraca, csr, content idea i fundacja onkologiczna la vie la vie

Zdrowe, że o mammo! Charytatywna współpraca z tymi, które zachęcają do szukania guza (regularnie)

Październik to miesiąc świadomości raka piersi — najczęściej występującego nowotworu złośliwego w Polsce. Co roku diagnozę słyszy ponad 20 tysięcy kobiet, a u 5–10% z nich nowotwór rozpoznawany jest od razu w stopniu zaawansowanym. Warto też przypomnieć, że choć w mniejszym stopniu, rak piersi dotyka również mężczyzn.

Zwiększać świadomość społeczną w tym temacie można na wiele sposobów  — edukując, zachęcając do profilaktyki, pokazując, że nie taki rak straszny (szczególnie ten wykryty na wczesnym etapie), jak go malują. Można też zorganizować charytatywny pokaz mody, w którym na wybiegu pojawią się pacjentki onkologiczne. I tak właśnie było w tym przypadku.

ONA — Onkologia, Nieskończona Afirmacja

W minioną sobotę na catwalku pojawiły się wyjątkowe modelki — podopieczne  Fundacji Onkologicznej La vie La vie. ONA — Onkologia, Nieskończona Afirmacja — wydarzenie łączące pokaz jubileuszowej kolekcji Kamila Hali, ekspercki panel dyskusyjny oraz zbiórkę na cele statutowe fundacji kierowało w świat jedno przesłanie — odczarować raka i pokazać, że choroba to nie wyrok.

ona onkologia nieskończona afirmacja
Fot. Fundacja Onkologiczna La vie La vie
fundacja la vie la vie i content idea
Fot. Fundacja Onkologiczna La vie La vie
content idea akcja charytatywna, działania csr
Fot. Fundacja Onkologiczna La vie La vie

Cieszymy się, że mogliśmy wspierać wydarzenie treściami, które pojawiły się w działaniach komunikacyjnych fundacji. W ramach charytatywnego wsparcia przygotowaliśmy:

  • treść notatki prasowej,
  • skrypt spotu radiowego,
  • treść zaproszenia i mailingu,
  • propozycję content planu w mediach społecznościowych,
  • slogany wykorzystane na materiałach drukowanych podczas wydarzenia (tabliczki, ramki, koszulki),
  • hasła na telebimy budowane wokół 3 tematów przewodnich (profilaktyka, komunikacja, motywacja).

Więcej o wydarzeniu ONA dowiesz się z tego artykułu oraz mediów społecznościowych Fundacji Onkologicznej La vie La vie.